Skor

Idag var jag och handlade lite skor, vilket jag verkligen behövde!! Yeah right tänker ni ;). Men i det här fallet var det verkligen behövligt!!! Häromdagen blev mina gummistövlar obrukbara pga hål i häl och på sidan. Bra med hål i gummistövlar.. Nä..
Mina vanliga halvhöga skinnstövlar har varit på vippen att dör ett tag nu, och i helgen tog de sitt sista andetag. Världens största hål i skarven vid stortån. Suck. Trodde faktiskt att de skulle hålla liiiite längre än så.

Tittade i skåpet efter andra par skor och hittar 4 par: Ett par ballerinor, ett par med halvhög klack som är omöjliga att få på sig snabbt, ett par fodrade och allmänt omoderna gummikilklack-skor och ett par aerobics skor (som inte varit använda sen i somras :/ ). Alla andra skor har jag lyckats packa ner nånstans och stoppat upp på vinden. Det slutade med att jag tog mina skinnisar och redovisade i idag :S. Äsch det syns inte så väl om man inte visar var hålet är (som är ca 5 cm).

Mina nya kap blev i alla fall dessa två:

image449
Skinnstövlar från Bianco footwear, 1000kr


image450
Gummistövlar från DinSko (barnavdelningen), 149kr

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer ha värsta snygga fötterna när du är ute. Hehe.
Skor är bland det första jag tittar på hos en människa... Lusitgt va.

Kramar!

Postat av: Magdalena

Wow, vilka supersnygga stövlar! Me like =)

2008-03-11 @ 22:09:08
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Jenniien

Åh vill också ha! Men köpte just 4 par... Men aah! VILL VILL!

2008-03-12 @ 09:11:35
URL: http://metrobloggen.se/jenniien
Postat av: Mamzi

Dom var jättesnygga.. Du behövde verkligen..
Kram

2008-03-12 @ 13:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback