Morgon

Det har verkligen haglat in remisser till olika ställen hos oss den senaste tiden. 4 st har vi fått. Shit, augusti blir hektisk! ;)

Inatt vaknade C runt kl 4 och var jättepigg för första gången på läääänge. Jag är inte van, jag är trött. Mucho trött. Vi som ska på kalas i eftermiddag. Så måste vi tvätta, har inget att ha på mig allt är verkligen i tvätten. Tvätta eller handla nåt nytt?! Det är frågan denna trötta dag..

Glömde ju säga att han var vaken en stund men faktiskt somnade om och sov till kl 7 sen. Glömde visst den detaljen ;). Nä snart ska vi på minikalas, blir många kalas denna vecka. 3 st! Kul!!


Suddig men söt!

Kommentarer
Postat av: Susan

Handla nytt vet jag=)



4? Ingen human tid det där.



Kramar

Postat av: Mamzi

Spännande.. Bra att det börjar röra på sej.. Duktig kille att somna om så där. ;) barnkalas är alltid kul. Kommer ihåg era och kusinernas.. Det kan man kalla många kalas de..

2008-06-25 @ 18:04:14
URL: http://musseblomman.blogg.se/
Postat av: Linda

Kalas mitt i veckan, inte tokigt. Å andra sidan så är det ju lilllördag. =)

2008-06-25 @ 22:18:07
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback