Vad ska man hitta på?

Ska snart hämta fisen.. Oj borde göra mig iordning egentligen... Men vad ska man hitta på sen. Lite trist att bara vara hemma här. Han ska äta mellanmål nästan direkt när han kommer hem (han gör det hemma, så jag kan hämta honom tidigare), eller han kan ju fika någon annanstans också.. Hmm ska nog dra till täby C och köpa en silverpenna till caesars dagis-album och köpa lite alla hjärtans dag prylar till karln.... Det är ju snart!! Såg att de hade rätt gulliga saker på HM nu... Kallingar och strumpor som det stod, my darling, eller nåt liknande på. Ska se ifall jag får tag på några. Brukar alltid annars köpa på Åhléns, men ska försöka att inte göra det i år OCKSÅ ;)..

Japp då var det bestämt! Får se ifall Fisen käkat några köttbullar på dagis idag... Men det tror jag allt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Behövs kanske inte göra ngt avancerat. Barn blir ju glad över lite...

Tänk då på E som bara får gå till den där jäkla lekparken hela tiden... Skittrist, tycker jag. Men hon har skitkul.
Måste dra till Öppna igen, lite varmare inomhus än utomhus, måste ju erkännas. ;-)

Alla hjärtans... just det. Måste ju köpa ngt litet iaf. Även om jag tror att jag blir glömd. *mutter*

2008-02-12 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback