Helomvändning

Ja usch.. Kände mig lite konstig i magen igårkväll och gick och la mig ganska tidigt.. Men jag låg och vred och vände mig hela tiden. Efter några timmars vridochvänd sa jag till karln att jag var tvungen att gå upp och göra någonting åt detta.. Men hinner inte mer än till badrumsdörren förrän jag måste kasta mig över toan. Där spenderade jag sen den största delen av min natt... Usch, man känner sig lite spak idag alltså!!

Det som är typiskt är ju att karln nyss börjat jobba och att han ska åka till
Karlskoga på utbildning tills imorgon kväll.. :(  Som tur är känner jag mig ganska bra idag, mest kanske eftersom min diet består av vatten, 2 mandariner och sockerdicka.. Vågar fan inte käka nåt ännu! Nä hemsk upplevelse kan man säga att det var!!!

Vågade inte heller skicka iväg Caesar till dagis om det skulle vara nåt smittosamt (visste ärligt talat inte heller om jag skulle orka)! Så han har varit här hemma och röjt runt! Var tvungen att försöka komma ut en sväng, så vi vinglade iväg till ICA och köpte lite vänliga mag-produkter. Han har iofs gnällt ganska mycket i natt och varit lite trött idag, hoppas bara att det är nåt annat..

Så nu jag jag klagat färdigt!!

Hittade förresten lite alla hjärtansdagspresenter.. Jag som svor heligt att jag inte skulle köpa nåt på Åhléns (eftersom jag jämt gör det) hittade såklart lite prylar där...

image400
Alla hjärtansdags presenter till grabbarna (pusslet är ett 3-bitars och kommer från BR leksaker), övriga prylar från Åhléns

image401
Hittade ju såklart lite annat på rea också ;)

Kommentarer
Postat av: Susan

Usch då....inte blivit magsjuk väl?
Hoppas att lillkillen klarar sig.

Kramar

Postat av: Mamzi

Ojsan.. Stackars er.. sjukdomarna härjar hej vilt med er. skickar lite krya på dej kramar.. :)
Puss till Caesar.
Kul att du kommit igång här nu igen.. Jag har saknat att kika in då o då o kolla läget..

2008-02-12 @ 12:55:13
Postat av: Linda

oj vad du uppat. ska läsa läsa läsa! =)

Precis... gissa om jag läckt mjölk på natten/morgonen! Nu har jag tuttar som liknar titz efter en plastikoperation... fast i mindre size... ;-)

2008-02-12 @ 14:22:50
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Linda

amen fy! stackare!
det är ju så himla obehagligt att vara dålig i magen. =(

Hoppas C håller sig frisk och att din mage snart mår bättre.

KRAMAR

2008-02-12 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback