Flyytt

Flyt eller flytt, ja kanske båda. Vi har i alla fall fått tag på större och ska flytta om två månader. Men nu står jag inför en uppgift jag aldrig gjort förut.... Att inreda ett barnrum. Jag blir helt i galoscherna när jag tänker på hur jag vill ha det. Ja okej, jag ser fram emot att få alla rum som jag vill ha dem, men Caesars rum är speciellt roligt. Hmm, jag ska inte överdriva och göra det askitchigt, men nåt kul vill jag ha. Har dock inga mått på rummet än så jag kan inte planera såå mkt. Jag vet bara att det är jävligt litet och långsmalt.

Sen ska vi skaffa ny soffa, de jag trånar efter mest är dessa två som finns på mio.


image389image390
Snattade från mio.se

Den vita ska dock vara i grå-svart eller svart. Vitt funkar iiiinte hemma hos oss, hur snyggt det än är.
Den svarta heter elton och kostar typ 30.000 och den vita heter coffee och kostar typ 20.000. Behöver jag säga viken jag helst vill ha.... Dessa är även byggbara så man kan kombinera fritt. Fan jag vill verkligen ha.

Jag behöver också inspiration!! Har mina funderingar, Ska se ifall jag kan få ner dem på skärmen så ni kan få ta del av detta nöje, som avlder mig från mina studer.... ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Så jäkla kul att drömma om/planera hur hemmet ska se ut...
Jag har oxo börjat fundera kring vilka "detaljgrejer" som jag vill skaffa... när jag har pengar.

Soffor är härliga... lika härliga som priset kan högt... =/
Vi har oxo en coffeesoffa fr Mio. =D

Jag vill fixa upp Emilias rum, hon har ju ett rum, men det är inte alls så som jag vill ha det...

Hm, har du lite stålar jag kan fååå? Huh? ;-)

Postat av: Susan

Kul att få fixa och ha sig.

Eliott har fortfarande INTE fått sitt rum...vi tömde det på nästan allt (masssssa datorgrejjor) men sen har det blivit ett förråd igen. Men nu ska det tas tag i ordentligt för nu har vi allt så att vi kan flytta servrarna som står där inne.

Båda sofforna är snygga...kan inte bestämma vilken jag gillar bäst.

Kramar

2008-02-02 @ 23:27:25
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Jenniien

va kul med flytt! vi har köpt hus nu så vi ska också börja inreda snart, ska renovera allt, ojoj vad mycket det är att titta på!

2008-02-10 @ 22:10:13
URL: http://metrobloggen.se/jenniien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback