Dagislämning

idag börjar karln på sitt nya jobb... och han är assjuk. Man kan ju liksom inte vara hemma den första dagen :S.. Han har fått samma tråkiga som jag hade förra veckan. Hoppas inte Caesar blir sjuk, han har ju redan varit borta 1,5 vecka sen han började.

idag var det första dagen jag lämnade Caesar på dagis... Och det gick ju smidigt! Han knallade bara in utan att se sig om ;). Jag skulle eeeeegentligen vara i skolan nu, börjar om 12 min hrrrmm. Men jag kände att jag behövde vara hemma. Har haft fullt upp i helgen. Karln har varit sjuk, jobbade i lördagskväll och så var jag tvungen att aktivera en lite fisrumpa heeela söndagen (som inte fått vara ute på hela lördagen).
På förmiddagen gick vi ut till lekparken och lekte. Han sov sen över 2 timmar.. har brukar aldrig sova så länge!!! Sen drog vi (jag och C då) och handlade. Skulle till apoteket och handla lite knark till karln, kolla lite på HM och handla på Willys. Men när jag lyfter ut honom ur bilen luktar det lite skumt.... Hade såklart inga blöjor med mig.. hrrrmmmm.. Fick dra in på apoteket snabbt (innan dom stängde) och sen in på ICA (willys ligger en bit bort från apoteket och HM) och handla ett paket blöjor och tvättservetter, sen in på kundtoan. Nåja, det gick bra i alla fall. Drog sen in på HM tio min innan de stängde, så jag hann i stort sett bara rycka åt mig lite smink som jag kom på att jag behövde ;)... Hann i alla fall allt jag skulle och drog sen hem och käkade köttfärspaj med rödlök och fetaost, yummy..

Nu ska jag lägga mig bekvämt och läsa min bok. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Ja, det ska bli skoj!
Jo, han går på dagis, men han har varit hemma ett par dagar för han var lite lös i magen;P Men nu är han där igen! Rätt skönt:P haha!
Hur är allt med er? det var länge sen du skrev ju:P Kram

Postat av: Susan

Åhhhh...det lät gottigt med köttfärspaj=)

2008-02-11 @ 11:28:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Linda

darling, det är så synd att vi inte bor närmare. =/

2008-02-12 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback