- några hjärnceller, + ytterst lite kunskap

Det här med att festa är verkligen min grej. Men att vara bakfull kan jag bara inte med! Jag tror inte att jag behöver utveckla det där.

Hade även en dugga (ett prov där man kan samla in poäng till den riktiga tentan) idag. Det gick ju inte heller särskilt strålande med tanke på att jag började plugga vid 22 igårkväll (ungefär då jag lyckats komma ur min fylle-koma). Trots detta kan jag ha samlat in ett par poäng i alla fall.

Ska snart hämta min fisrumpa på dagis. Saknar honom nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Linda

bakis är f-n inte skoj.. inte alls!
Det var faktiskt det som fick mig att minska på drickandet när jag partajade.

Men nu vore det rätt trevligt med en rejäl bläcka, som brorsan skulle säga ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback