Avstånd

Eftersom det är så fränt med citat är ju inte jag sen med att haka på!

Karln: Varför ligger de här på mitt skrivbord? (en hammare och en skruvmejsel)
Jag: För att jag la dem där sålänge.
Karln: Men varför kunde du inte ha lagt dem direkt i verktygslådan istället? (som ligger 4 meter bort högst upp i ett skåp)
Jag: Varför kan inte du lägga i dina kalsonger i tvättkorgen istället för på golvet precis brevid?

End of discussion.

Till saken hör att han är extremt känslig om man skulle röra "hans" grejer eller lägga nåt på hans skrivbord.
Varför la jag dem inte direkt i lådan då? Jo, jag tänkte faktiskt att vi kanske behövde verktygen. Var på IKEA igår om man säger så. Och att det var det närmsta lämpliga ställe där Fiskorven inte skulle kunna "råka" få tag på dem.
Kände att jag behövde förklara mig lite där ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

go Veronica ;-)

sådär brukar våra diskussioner oxo se ut. Fast... det brukar mest se ut så här..



Linda

Johan

Linda



J orkar nog inte alltid argumentera... Rädd att bli stucken kanske =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback