Datakatastrof

Ja, igår kraschade även karlns dator! Trist...

Men idag slog vi slag i saken och köpte oss varsinn dator. Så nu sitter jag här vid min nya lilla smidiga och blanka
dator.

Sitter i soffan och har installerat crap och grejs i snart tre timmar, men nu verkar den funka bra! Kollar lite på filmen Gladiator samtidigt också. Skönt att ha en bärbar utan externt tagentbord för en gångs skull.

Varit i skolan hela veckan. Lärt känna några nya, jobbigt att börja nya kurser hela tiden. Man måste ju även skaffa nya lunchsällskap och labpartners. Har iofs inte så svårt med det, men det är ju alltid skönt att vara med någon som man känner och kan babbla massa strunt, som vanligt, med. Jobbar även i helgen. Jobbade ikväll, så det var på förmiddagen Caesar terroriserade hela PC-city medan mamma och pappa letade efter varsinn dator :)

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Vad skönt att ni har dator nu. Min dator kraschade i måndags. Så jag var utan nästan en vecka.. men det gick bra det också. Nu ska jag få låna Musens lappis o han tar hem min skrutt o felsöker den.. Bra va!..:)
Kramis o tack för senast.. det var mysigt..

2007-09-02 @ 10:11:31
Postat av: Lindapinda

Äh skit för elektronik!
Men vad skönt att ni fick tag i nya laptops iaf.
Kan inte du dela med dig av din glada och spralliga personlighet. Jag kan behöva en smula. =)
Låter som att du kommit in i plugget ganska bra, trots allt nytt. Whej! =D
Kramis

Postat av: Susan

Va skoj med nya datorer...vill också ha en ny bärbar.

2007-09-02 @ 18:46:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback