provar igen

Men nu verkar det fungera? Nån bug kanske?

Nä, det verkar som om de inlägg jag skrev igår inte syns. Äh de var inte så märkvärdiga ändå. Vi har haft nåt problem med datorn. Det verkar som om jag måste uppdatera sidorna hela tiden för att det ska funka. Även bloggarna som jag besöker måste uppdateras.

Schema för dagen

10.00 Caesar vaknar efter första tuppluren (ung).

12.00 Lunch
13.00 Tar tupplur nr 2 (om han vill sova då vill säga)
14.30 Mellanmål

18.00 Middag

20.00 Caesar lägger sig för dagen

Ska försöka trycka in promenad, dusch och handling däremellan.. Hmm nu när jag tänker efter så borde jag trycka in, vika och stryka tvätt, röja..

Just ja. Nu blir det rörigt. Men igårkväll efter att C ätit och innan han skulle bada, satte jag honom på toaletten (vi har fortfarande ingen potta!). Han brukar ju alltid kissa på golvet innan badet. Men igår kissade han i toaletten. Vilken kille! Tidigt att börja, men jag har varit med om så extrema blöjavvänjningar så det är nog bra att börja när man känner sig redo och har tiden!! Ska skrutta iväg och köpa en potta idag kanske??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan se Test och Prov nu...innan har jag bara sett Tjejsnack. Kanske funkar nu igen då men skumt att det varit något lurt.

2007-05-30 @ 08:31:06
Postat av: Anonym

Låter som en bra idé med att köpa en potta=)

2007-05-30 @ 11:18:37
Postat av: Mamzi

Har inte sett till gårdagens inlägg.. uppdaterade o uppdaterade men det fanns inget igår.. Duktig kille som kissar i toan..
Kram
Mamzi

2007-05-30 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback