McD

¤ Sätta in det sista i pärmarna
¤ Duscha
¤ Diska
¤ Dammsuga
¤ Sortera bebiskläder och lägga upp på vinden. Kanske borde sälja lite? Trist att ha samma kläder till sina bebisar? Det beslutet får tas sen ;). Får se ifall det kommer mera kids först ;).
¤ Ringa Marie
¤ Ringa Helena efter att jag ringt Marie.
¤ Därefter komma på en bra doppresent.
¤ Beställa tid för att koppla bort airbagen (dock inte idag).

Fick lite gjort. Plus en massa annat ;).
Nu är Älsklingen nånstans mellan hemmet och McD. Han står för middagen idag ;). Caesar ligger/sitter/står i sängen. Förmodligen så ligger han, för han var trött sist jag var inne och kollade ;).

Ska rota fram nåt att se på
tvn. Ska jobba imorgon. Sugit! Men tjäna pengar måste man göra! Längtar redan tills jag slutar imorgon. Nä nu får han komma hem, mitt hjärta! Hoppas att han blir glad för att jag har röjt här hemma. Han sa en gång: "jag blir så glad när du grejar hemma". Så det blir han nog.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback