Late night

Ja angånde den där amningspuckeln så skulle jag ju hitta en sida där man kan fylla i en kurva. Hade för mig att de hade en på pampers.se (precis som du skrev Linda). Fyllde snäll i längden och plottade upp. Men jag fick hjärnblödning på den och tillslut råkade jag klicka på nåt så allt försvann. Berhöver jag säga att jag stängde ner den sidan sen ;)..

Sitter uppe och häckar fast jag borde sova! Ska ju upp och tvätta kl 8 (nog för att jag kommer vakna betydligt tidigare!!), ska sen till ÖF vid kl 13.. Eller är det 14??!! Alzheimers light! Gaah!
Skulle bara maila lite bilder till en polare men började ladda upp bilder på bilddagboken. Sen hade mailet visst studsat så det var bara att sitta och bifoga filerna igen och maila flera små mail. Jag blir trött när sånt händer.
Saknar min säng och mina älsklingar. De ligger och slaggar och jag sa att jag skulle komma till sägen för en timme sen. Hoppas att natten blir lugn, C har redan vaknat till sisådär 3 ggr. Inget allvarligt men det är jäävligt tröttsamt på nätterna!

Annars är allt stabilt. Caesar har börjat illvråla till ingen nytta. Bara sitter och skriker med världens gällaste stämma. Trumhinnorna är på bristningsgränsen och skitungen bara sitter och ler. 

 
image237
Foto: vnikka

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Känner igen det där med att illvråla! :S usch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback