Klantarsle

Så är det alltid!

Man smyger in och tittar till bebisen. Han ligger såklart utan täcke och i nån konstig ställning som endast akrobater skulle kunna ligga i! Man fixar till, försiktigt försiktigt.. Drar upp täcket, försiktigt försiktigt. Man vill ju inte väcka den björn som sover... Sen smyger man ut. När man nästan är ute sparkar man foten i dörrstoppen (en liten tung låda som förhindrar att dörren åker igen helt). Klart att det alltid låter hur högt som helst. Men se på fan, han vaknade inte!! :) Gör nästan alltid detta.
Är det inte detta så råkar jag alltid få igång hans speldosa-gosedjur. Den åker aldrig in helt (en giraff som man drar ut halsen på så den spelar) och rör man på den så kommer det alltid några pling till. Brukar alltid lyckas med detta när vi går och lägger oss.

Nu för tiden är det dock inte så farligt, han somar om själv! Skönt, man behöver inte ens gå upp.

Nä nu ska jag gå och lägga mig. Skulle så gärna vilja läsa lite, men har ingen läslampa. Sen sover ju C precis bredvid våran säng. Äh kommer nog på nåt. Ska börja på en ny bok, en av Dan Brown... Kommer inte ihåg vilken det är jag inte läst ;)..

Kommentarer
Postat av: Susan

Haha...ja, alltid lyckas med föra något oljud då dom små liven har somnat...känner så väl igen det=)
Kram

Postat av: Linda

Ja, den där giraffen är så jäkla lurig!!! Har den aldrig i sängen, E har en liten kanin som hon gullar med ist... Här är det jag som är speldosan ;-) =)

2007-05-05 @ 16:27:26
URL: http://www.asiatica81.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback