Dop av lille Emil

Idag kom mitt nya Lindexkort. :) Med det följde även en värdecheck på 50 spänn. Tycker definitivt att ni ska gå med i Lindexclub.
Idag kommer svärmor BM på besök, hörde ryktas om att hon hade med sig nån present till Caesar från Sydafrika. Spännande!! Hon kommer på kvällen så tänkte jag skulle svida ihop lite käk tills dess. Vet inte vad jag ska göra bara. Vi har köttfärs och fläskkarré hemma. Lutar åt köttfärsås, köttfärspaj eller grillad karré med nåt.

Ja som rubriken avslöjar så ska vi på dop i helgen! Vi får åka 40,1 mil, men vi mellanlandar i Örebro efter halva vägen så det inte blir så långt :). Måste bara komma på en bra present. Vi är tre st som ska lägga ihop så det blir ung. 600 spänn. Kanske köper nån extra grej också ;). Vi får se! Är ju inte direkt rik nu, men det är ju inte så ofta som Lille fisen kommer att döpas :). Oj oj ska bli så spännande att ses :)..

Kommentarer
Postat av: Linda

Dop är ju så mysigt.... tycker därför att C ska döpas å att jag får gå på dop ;-)))

O hoppas du lyckades få ihop ngt god middag... Sydafrika? Har hon varit där? Coolers ;-) =)

DOppresent kan ju vara allt möjligt... Fr smycke, ramar-böcker-skivor, till en gullig leksak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback