Den där grannen igen då..

Natten var rätt lugn, vi (jag) fick däremot gå upp kvar i sex!

Kommer ni ihåg att jag skrev lite om
grannen över oss?! Det verkar nu som om hon har dött? Jag har en tantig granne som kom och ringde på igår, strax innan kl 17. Världens mest nyfikna verkar det som. Hon bokstavligen trängde sig in och stängde dörren. Började utfrågningen om grannen över. Jag är verkligen inte mån om att folk tränger sig på, speceillt inte eftersom vi jämt har så rörigt och måste städa varje gång nån ska hälsa på!
När jag kom hem dagen innan såg jag att det stod en svart skåpbil med ett A4-ark upptejpat i framrutan:

POLITI
Transport för polisen i Stockholms Län.

Där bak var det en dörr öppen och det såg ut som om man skulle kunna skjuta in en bår där. Blev lite fundersam och kollade upp mot balkongen över våran, där balkongdörren var öppen.
Min snälla granne lät  mig veta att hon ovanför hade fått stroke och låg helförlamad. Kul för henne att ha ett sovrum som gränsar till en liten bebis som tycker om att höras :/. I alla fall, hon hade visst mött anhöriga till grannen i svarta kläder och med vita rosor lite senare på samma kväll, eller om det var kvällen innan det. Så jag antar att min granne har dött. Läskigt att vara i samma hus som en döing!

Kommentarer
Postat av: Susan

Usch då...lät inget vidare:/
tack för hjälpen med ändring av utseende på bloggen förresten. Förstod äntligen igår hur man skulle göra.
Kram

2007-05-24 @ 13:35:13
Postat av: Jenniien

Usch då:S obehagligt!

Postat av: Anonym

Det är fixat nu=)
Kram

2007-05-24 @ 17:28:54
Postat av: Jenniien

Mm, tycker han visar väldigt mycket egen vilja just nu, och man får inte hålla i honom heller, då börjar det slängas vilt med hela kroppen! Man kan ju bara hoppas på att det ger med sig snart!!

2007-05-24 @ 17:34:41
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Linda

men uj.... scary....!!
sånt är läskigt... Nu lär hon vila i frid. får vi hoppas ;-)

2007-05-24 @ 18:17:26
URL: http://www.asiatica81.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback