Den där airbagen...

Jag som trodde jag blivit mekardrottning när jag lyckats fixa både innerbelysning, skrapande vindrutetorkare och blinkande bromslampor...... Ojdå, vi hade visst ingen airbag på passagerarsidan. Man kanske ska kolla sånt innan man åker in och ska få den bortkopplad! :O Killen på verkstan sa ju heller inget när jag ringde! Snacka om att man känner sig blåst haha.
Ja, nu sitter i alla fall kungen i framsätet och jäser. Skönt att ha honom nära när man brummar runt!

Min blommor håller på att ta självmord, måste leka psykolog imorgon. Måste städa bilen, den är pinsam att åka runt med snart! Nä, akej det har varit värre. Måste, måste, måste... Nä nu ska jag rusa in och luta mig mot kammaren innan karln somnar. Vilket samliv!

Kommentarer
Postat av: Susan

Haha...leka psykolog...behövs kanske om blommorna håller på att dö.

Postat av: Linda

Hjärtat... du skriver inget annat om att du "måste".... =(

Fan vad gött att ha honom så nära! Måste vara rena drömmen. Synd att ni upptäckte det så sent.

2007-05-10 @ 20:58:38
URL: http://www.asiatica81.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback