10 månader

Ja då har min bebis blivit 10 månader då :).
Känns som om han har lärt sig mycket sen sist. Det markanta framsteget är nog att han reser sig upp själv nu. Han kan även förflytta sig lite i sidled om han står i sängen eller vid ett bord. Men balansen är vääldigt dålig än så länge.. Han ska på 10-mån kontroll nästa vecka så vi får se hur det står till då ;).
Han har ju även fått ca 5 tänder. Tre uppe och två nere.

Just nu ligger killarna och sover! Jag ska jobba i dag. Är inte riiktigt bra i magen än, men det kommer nog gå bra. Har dock verkligen ingen lust att jobba.. Men men..

image234
Foto: vnikka

Kommentarer
Postat av: Susan

Grattis till lillkillen på 10 månaders dagen=)

Postat av: Jenniien

Grattis:)

2007-05-17 @ 13:58:45
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Mamzi

Grattis grattis till 10 månader.. tiden har bara flugit fram, han är så stor nu. Jag känner mej inte helt kry i magen heller. Ont i den när jag vaknade och jag har sovit i omgångar idag. Nu har det ju varit så ruggigt väder i dag så det känns bra att kura ihop sej inomhus. tack så mycke för senast ;).. kram Mamzi

2007-05-17 @ 19:50:40
Postat av: Linda

Grattis gubben till 10 månader. =)
Ja, balansen saknas här oxo hos lillstumpan.
Snart har du lika många tänder som morsan och farsan. ;-)

2007-05-18 @ 06:04:16
URL: http://www.asiatica81.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback