TV

Det var väl inte bara jag som märkte att "House" har förändrats! Det var mycket mer färg och han var otrevligare än vanligt! Cynisk till tusen! Det är egentligen det enda programmet jag följer i veckorna. Sen kan jag ju gilla att kolla på andra program.

Det är väl inte bara jag som tycker att de är helt knäppa i huvudet på "från koja till slott". Hur flängt är det inte att Stå och riva ut och kasta massa möbler och saker man skulle kunna återanända. Annars är ju programmet i övrigt bra!

Och är det nån som såg outsiders och den elkänsliga kvinnan som bodde i ett kyffe i skogen? Hon hade bett dem att sätta på telefonen någongång under tiden. Och hon satt och sa att hon kände sig dålig! När hon sedan berättade att hon hade satt på telefonen, föll hon bara till marken! Snacka om att fejka! Man såg ju på henne att hon fejkade. Snacka om hypokondriker om inte ens bara hycklare! Outsiders visade även ett program om fat-admireres. Killar som gillar feta kvinnor. Var inte han som höll i festen något creepy. Den andra verkade vara rätt normal i alla fall! Det var en tjej som fotade sig och la ut bilderna på nätet. Hon sa att hon hade superbra självförtroende och ofta fick höra kommentarer om att hon var snygg och sexig. Själv tyckte jag hon såg ut som en tant och var inte alls läcker. Jag menar man kan ju ha utstrålning, men det hade inte hon. Måste få tag på hennes hemsida hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback