Orolig natt

Jaa, inatt har man inte fått sova mycket. Han har vaknat huur många gånger som helst. Slutade med att han fick komma över till oss runt 5-6. Var inte mkt bättre det. Han fick tutta lite på mina tubsockor till bröst, inte mkt kvar i dem ska jag säga! Han slumrade i alla fall om en liten stund och skulle upp kvar över sju. Gjorde iordning lite välling som han kunde slurka i sig. Var och shoppade igår och passade på att köpa en ny, större nappflaska. Mkt behövligt!

Har inte skrivit på ett tag, men det har väl inte hänt såå mkt. Var och hälsade på Linda och Emilia i tisdags. Det var trevligt såklart! Annars är det mest Puman som förgyllt mina dagar.

Funderade på att dra till IKEA, bara för att liksom. Men känner mig trött! Får se hur det blir. Verkar som om jag inte kommer in på bilddagboken heller! Rövigt som fan! Världens dimma är det ute med! Tur att C är snäll än så länge.
41443-146
Foto: vnikka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback