Normal bebis igen?

Hallelulja!! Inatt vaknade han bara 2-3 gånger. Det är iiinte ofta om man jämför med de senaste nätterna. Kanske har fått tillbaka min snälla bebis nu :D. Jag hoppas verkligen det! Dock hände något hemskt imorse :((..
När han vaknar för dagen så ligger han och grejar i sängen och vaknar inte vi blir han lite mer högljudd för att vi ska förstå att han är vaken ;)... Vaknade i alla fall och tog upp honom och lade honom i våran säng. Har för vana att ta upp honom och byta blöja i sängen och sedan amma honom en stund. Men idag när jag vända mig om för att hämta en blöja så /rullade/ramlade min lilla älskade bebis ner från sängen :(. Tur att vi har en ganska låg säng, otur att det stod en liten lampa nedanför som han slog huvudet i lampfoten på.. Han blev sååååå ledsen och fick ett blåmärke på sidan strax bakom ögat. Tuuur att han inte slog sig i ansiktet..

Typiskt att det skulle hända i dag också för jag ska på möte på jobbet senare. Caesar ska följa med och hur kul är det att komma med en blåslagen bebis :S. Jaja bästa var i alla fall att han inte slog sig ännu värre. Älsklingen!

Caesar provade förresten på pannkakor för första gången igår. Det tyckte han var jättegott :). Fick med lite mosad frukt (i sån där yoghurtförpackning från nestlé..), fast det gick bra utan det också! Satt och stoppade i munnen själv!!

Imorse skulle han prompt ha det som jag åt till frukost (fil med branflakes och sylt). Så han fick lite mjölk från min tallrik mellan grötskedarna. Börjar bli lite väääl medveten nu ;)

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Stackars söta Caesar.. men bra att han sover bättre...

2007-03-29 @ 12:40:12
Postat av: Linda

Blåningen hade ju lagt sig när vi sågs dagen efter iaf :-)
Lilla Caesar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback