Möte

(han) Åhh vad vacker du är, du ser ut som en vårblomma. (hon) Åh vilken då? (han) En fetknopp! Hörde nåt liknande på Rix FM för en stund sen haha.

Jobbmötet gick bra. Caesar var jättesnäll de drygt två timmarna det var. Trots att han var jättetrött på slutet. Nu ligger han och ska sova. Blir lite senare nu när det är sommartid, vilket är bra.. För då vaknar han ju senare på morgonen. Natten var såå lyxig alltså! Hoppas att denna natt blir minst lika bra. Inte så kul för C att vakna och vara ledsen stup i kvarten. Kände mig nog även något piggare än övriga mornar. Inte så kooonstigt kaaanske.!

Ikväll blev det enkelt, en burk köttfärsås och varmamackor till oss. Ska röja lite här hemma ikväll tänkte jag. Få iordning på hyllorna och så. Onödigt att vi har väldens största hög med grejer i hallen när det står en hylla och ekar i vardagsrummet. Iofs ska nästan inget av det in i hyllan. Suck, blir trött bara jag tänker på det. Fan skulle behöva pigga på mig lite! Är så trött på kvällarna efter att man lagt C.

Blir man trött eller. Ikväll var det baddags för C och vi hade honom lite nakenfis både innan och efter. Totalt kissade han 4 ggr på knappt en timme. En på filten innan badet (vilket vi såg sen), en gång i våran säng (kanske kissade även i badet det vet jag inte), en till gång på filten och tillsist en gång på golvet. Efter varje gång trodde vi att han inte skulle kissa mer eftersom han redan kissat!!! Men nej.
Sista gången tyckte jag han betedde sig så märkligt, ryckiga rörelser liksom. Men han hade ju då kissat på golvet och det blev ju såklart halt. Knäppis bebis. hehehe
Behöver jag nämna att vi var tvugna att snabb-bada honom igen sen ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahah! den var bra... he-he

Men oj... Värsta kissot! ;-)
Så är Emilia, fast med spyor... I längden blir man ganska less... =/
Men visst älskar vi dem ändå ;-) :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback