Jobb

Dagarna går så fort så man hinner ju knappt fisa morgonfisen!! Idag har jag i alla fall varit och jobbat under dagen. När jag kom hem låg min lilla bebis och sov och pappan /min sambo/ gick och la sig när jag kom hem ;). Så trevlig var visst jag haha. Jaja, jag har gjort lite nytta här hemma under tiden de har snart vilat i 1½ timme. När man kommer hem från jobbet sådär har man liksom ångan uppe. Speciellt när man jobbar så korta dagar (7.45-14.15). Guud vad jag längtade efter min bebis idag då!! Skickade ett SMS till mina killar under dagen och fick ett MMS tillbaka. Min sötaste och gladaste bebis. <3 Nu får han snart ta och vakna alltså ;).

Igår (fredag) drog vi söder över stan och hälsade på Linda och Emilia!! Vi åkte dit ganska tidigt eftersom vägen dit inte är den allra smidigare. Man får köra rakt genom stan ;).

Oj nu hörde jag att min bebis vaknade :D

Kommentarer
Postat av: Linda

fan.. å jag som inte frostade av frysjäveln i fredags... Kändes som att det var för varmt ute... men visst borde filtar hjälpa?

Å, Caesar glömde sin leksak här... Den här ringen med blommor på. Eh. Ja. Kikar du igenom väskan så märker du säkert vilken jag menar ;-)

Usch, jag kommer sakna Emilia äckligt mkt när jag börjar jobba... Tänk... borta från min lilla tjej i 10-11 timmar!!! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback