Caesar 8 månader

Idag blir min lilla älskling 8 månader. Har lagt upp bilder under utveckling.. Se bilder här.

Som 8 månader "kan" han

Sitta stadigt, sätta sig själv, ställa sig i knästående, rulla runt åt båda hållen, ta mig bakåt och lite framåt,
trycker fumligt på knapparna på leksakerna, griper med pekfinger/tumme, trummar på trumman,
dricka ur nappflaskan själv, stoppa in mat i munnen,
lyssnar till mitt namn, har slutledningsförmåga, sträcker ut armarna när man klär honom i tröja

Ska iväg på 8-mån kontroll på måndag så då får vi se hur mycket han väger och hur lång han är!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad han kan! =)
Sen finns det säkert mer oxo, bara det att man inte kommer ihåg allt.

Jag får nog allt sätta mig ner och studera extremt noggrant.. på E dårå ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback