"Utmaning" - 30 saker du inte visste om mig.

Har hittat den här hos kusin Lina. Utmaningen går ut på att skriva 30 saker ni inte vet (?) om mig och sedan utmana andra. So here we go...

1. Om jag är på affären och handlar och jag ser en frysdisk som inte är riktigt stängd, måste jag stänga den ;)
2. Har Jalapeños på allt. På mackan, i maten, på pizzan osv.
3. Kollar aldrig på sport. Händer iofs nångång då och då, men iiinte ofta!
4. Använder linser varje dag
5. Jag kan prata isländska (dock inte så bra längre)
6. Är en äkta tidsoptimist
7. Har alltid varit lat i skolan, men klarat mig ändå
8. Min sambo har en tvillingbror
9. Har sett niagarafallet
10. Har gjort en korv åt Helena Bergström
11. Är såld på Harry Potter
12. Kan inte sova med grus eller annat i sängen. Måste alltid borsta ut det innan jag lägger mig..
13. Läser minst 15 bloggar om dagen
14. Surfar MINST en gång och dagen
15. Är dålig på att ringa upp om jag missar ett samtal
16. Går nästan aldrig ut utan smink
17. Har sett många norrsken
18. Har cyklat in i en stolpe
19. Haft en fästing
20. Varit på bio när jag varit gravid på övertid (40+)
21. Har bilat till Spanien
22. Har blivit utkastad från krogen
23. Har hoppat över ett cykelställ sittandes på en häst
24. Har en tatuering
25. Har gjort ett hål i örat själv
26. Har varit på stripklubb och spelat biljard
27. Spelar ofta Mah Jongg på expressen.se
28. Hade 5:a i bild på högstadiet
29. Ramlade ner från balkongen när jag var liten
30. Är dålig på att ha rutiner. Alla dagar ser olika ut..

Se linas svar.

Vill som vanligt att ALLA ska göra denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback