TV-serier

Jaa, jag har väl aldrig egentligen varit en sån som följer TV-serier egentligen. Har typ aldrig spelat in en serie om jag inte skulle vara hemma. Men nu på senare dagar har jag blivit en riktig gam. Började med att jag kollade på House och blev fast. Nog för att det nu börjar kännas lite enformigt, men det är fortfarande intressant vad gubbstrutten ska hitta på.. Jag är nog mer eller mindre kär i alla i den serien ;)


image287
Foto: NBC/Universal - Huvudpersonerna i House



Lost har ju varit ett fenomen ett tag nu. Alla snackade så om det i början och jag såg inget. När jag väl såg ett avsnitt blev jag rätt snurrig men det var bra. Såg då några avsnitt då och då sen gick det aslång tid. Nu har jag dock hittat tillbaka till LOST. Jag blir dock lika förbannad.. Ja förbannad haha. När ett avsnitt slutar. Det är ju så jävla spännande så man måste se fortsättningen. Nu är det dessutom säsongsuppehåll ändå till våren 2008. Hur kunde det hända. Ska nog ta och fixa nån box så man kan se alla avsnitt från början. Många grejer man missat.


image288
Foto: ABC/tv4 - Några ur LOST



En, för mig, relativt nyupptäckt serie är Ghost Whisperer. Har ni sett någon finare serie (ja, förutom desperate housewifes)? Den är så välgjord på nåt sätt, kanske för att Jennifer Love Hewitt är såå jävla vacker i den. Perfekt på alla sätt. Har inte varit nåt speciellt fan av henne förut, nästan tvärtom. Men nu fattar jag vad alla ser i henne. Jag är inte riktigt fast i denna serie ännu. Man har inte tid att se serier alla dagar i veckan.. Eller jo det har man faktiskt men det kan ju gå fler intressanta saker än just serier ;)....


image289
Jennifer Love Hewitt

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Ghost Whisperer har jag sett på sen det började:) tycker det är bra spännande, gillar nog lite sånt där med spöken och grejs! Sne är ju hon väldigt söt också, man stör sig inte på henne liksom!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback