Sovande grabbar

Som vanlig när karln är ledig så ligger de båda och sover. Jag vaknade dock före Caesar idag, men han var snabb att knappa in på mig ;). Kl 7 var vi vakna och gick upp. Det är faktiskt lite sovmorgon.

Dagen är fortfarande lite osäker. Antingen så åker vi till Skansen med Linda & co, eller så åker vi inte till skansen (någon annanstans) med Linda & co. Eller så åker vi till Årsta på picknick till Rs polare med eller utan Linda & co. Eller så något helt annat, vi har inte alls bestämt oss ;)..
 Oj nu såg jag just en blomsterplockare här utanför. Synd bara att det inte finns så mycket blommor här ;). Tänkte ev sticka iväg själv och plocka lite så man kan göra lite kransar till oss. Ska kasta mig i duschen nu så det blir nåt gjort innan grabbarna grus vaknar. De hade förresten likadant sovrufs imorse (kan med enkelhet säga att Caesar har ärvt sin pappas kalufs). Haha så söta var de.

Kommentarer
Postat av: Susan

Trevlig midsommar på er och hoppas att ni har finare väder än oss. Här har det regnat hela kvällen igårikväll/natt/ morhon och det fortsätter vräka ner än...blä.
Tandläkaren gisk bra...det var mest info som man redan visste om och så fick han en tandborste och tandkräm.
Hoppas också på att tårtan är god...får la se imorgon.
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback