Shopping...

På tal om glömska, så glömde jag ju berätta att jag hängt med svärmor idag. Lunchade i Täby C, beställde tid för synundersökning - inte visste jag att man var tvungen att göra sån för att få recept efter så kort tid!
Vi drog sen förbi dataaffären för att hämta min stendöda dator. Men istället blev det så att jag kom hem med min hårddisk i dataväskan. De tog tydligen in stendöda burkar och sålde dem vidare som typ rekvisita. Självklart fick jag ett billigare pris också.
Tog en sväng förbi Jysk också. Jag hade faktiskt använt mitt minne lite och kom ihåg att jag ville ha en sulky (typ paraply) som finns där. Billig och lagom bra. Vad jag dock inte visste var att den var nedsatt från 699 spänn till 350 spänn. Snacka om tur att vi åkte förbi. Fanns även billga resesängar så åk och kolla om ni behöver
Vi kom i alla fall fram till Vaxholm och där strosade vi runt lite och fick sen gömma oss inne under ett tält för värsta regnskuren.. Så vi passade på att fika lite också ;).

Och ja, karln är iväg och kör grejer från förrådet till hans gamla lägenhet på Lidingö, därför sitter jag och bloggar som en besatt. Saknar min krullis!


Kommentarer
Postat av: Kajsan

hehe svar på inlägg, jepp de är nån som muckar haha :) Men de är en lång historia hehe.

Postat av: Linda

Du har verkligen haft tur pengamessigt de här dagarna. Ibland finns han däruppe minsann ;-)
Superbra tips ang resesängarna på JYSK. Tack! =)
Å du...*pet*
B O K E N får du inte glömma imorrn. ;-) =)

2007-06-30 @ 15:29:59
URL: http://www.asiatica81.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback