Lista - Tre saker...

Tre saker jag inte förstår:
1. Hur man kan hålla på att klottra och krascha glasrutor.. Såå onödigt!
2 Matematikfysik! Ok, skulle jag lära mig kanske..
3. Hur det blir så dammigt och skitigt så fort här hemma..


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Oj oj, det finns så mycket skräp...
1. En digitalkamera
2. En DVD-brännare (modell jumbo)
3. En kokbok


Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar och läser lite om Chalaziom
2. Lyssnar på TVn, Desperate Housewifes.
3. Smider semesterplaner


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Ta examen och skaffa ett välbetalt jobb och ha semester!
2. Skaffa fler barn?!
3. Åka på semester med familjen

Tre saker jag kan göra:
1. Spela MahJongg en hel natt utan att tröttna ;)
2. Vara inne och inte göra någonting en hel dag
3. Hålla hemlisar


Tre saker jag inte kan:
1. Starta min dator, tyvärr.
2. Hålla rutiner
3. Ljuga.. Jag känner mig så skyldig då ;)

Jag vill att alla som läser detta (och har en blogg/bilddagbok) gör den! Skriv en kommentar till mig sen om ni orkar :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm...Mahjong försöker jag fatta men där jag gör det så går det på tid. Vart klurar du med det någonstans??

2007-06-06 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback