Dagens



Dagen i punktform idag (blir så när man inte orkar dikta):

  • Tvätta 8-11
  • ..

Hmm, jag hade visst inte så mycket planerat idag! Ja, förutom det gamla vanliga.. Laga mat, diska osv.

Uppdaterat:

Så, då har man utfodrat barnet. Han ligger och sover och jag ska snart ner till t-stugan och slava. Usch, ser nu att jag verkligen behöver tvätta mina fönster.

Ibland blir man lite avis. Vissa har råd och tid att åka utomlands två-tre gånger per år! Vi kan inte ens få ihop det så vi kan åka på en weekend till Polen (vilket verkar vara det billigaste resmålet just nu).
Åh tänk alla som sa att de skulle komma och hälsa på i sommar. Jag SKA komma i sommar. Har inte sett nån än och har inte hört nån än. Nu vill jag bara sticka iväg och vara borta hela sommaren. Hur ska man ha råd med det??


Kommentarer
Postat av: Elin igen

Ja.. suck.. men visst skulle vi på nån slags semester??

2007-06-12 @ 10:07:08
Postat av: Lina

suck jag vill med
bara resa bort!
men jag kommer typ bara till göta kanal....

Postat av: Linda

Råd? våldgästa ngn och lev på värden/vardinnan. ;-) =)

2007-06-12 @ 20:32:33
URL: http://www.asiatica81.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback