Vill inte sova

Caesar har börjat med nåt nytt nu. Att inte vilja sova sina tupplurer. Han vaknar tidigt och tar sin första tupplur bara nån timme efter att han vaknat. Men sen vill han inte sova, eller snarare somna. Idag lade jag honom efter att han hade ätit lunch men han låg/satt/stod bara och grejade därinne. Han var jättetrött och höll på att somna i min famn när jag lade ner honom. Men så fort han kommer ner i sängen blir han en baby-on-speed. Trodde verkligen att han skulle somna.

Men jag fick ta upp honom och först låg jag med honom i sängen, men då gnällde och slingrade han sig bara. Och när jag tog upp honom i famnen sprattlade han, men jag höll i honom och gungade lite så tillslut somnade han. Hoppas att han sover en timme nu. Mer får han inte sova för vi ska ju till BVC sen. Blir mellis i flaska på vägen dit. Alltid fuckar det ihop sig med mattiderna!


Kommentarer
Postat av: Nnika

Trillade hit in via tjejsnack. Vet inte hur gammal din Ceasar är men min Björn (som är 6 månader snart) är likadan. Han vill verkligen inte somna just nu.. Vaknar så fort man lägger ner honom.. :-) Hoppas det snart blir bättre för din del! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback