Mammamiddag

Det var skönt att ta en paus från allt monopolspelande och gå ut och käka med mammorna i mammagruppen igår.. När unnade man sig nåt sånt senast. Tog dessutom precis det jag ville ha istället för det som inte var såå dyrt, som jag brukar. Det var det värt!

Våran bäby har ju som sagt blivit väldigt mammig, men det hade gått bra att lägga honom. Skönt att höra.

Vad det gäller Monopolspelandet så har vi ju köpt ett sådant nyligen. Istället för kontanter har man dock VISA kort. Tycker ju jag är väldigt läckert såklart ;)!

MAMMA: Medan jag kommer ihåg det vill jag fråga om du kan vara barnvakt lördagen den 25 augusti, från kl 18 och framåt typ??!?! Han glömt det och skriver när jag ändå kom ihåg det nu ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag och J var å käkade igår, medan E var hos mamma. Så viktigt att man får lite tid ju.
Vi drog till en thairestaurang och jag väljer ALLTID samma... alltid. Känner mig skittråkigt. Men man vill ju köra på säkert kort. =)
Va? Haha, finns det inga kontanter längre?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback