Lista - känner du mig?

FOLKÖL I KYLEN: Näpp, ingen sprit allts faktiskt!
NÅGOT HUSDJUR: Inget frivillig husdjur
NÅGON FAVORITRÄTT: Åh, kan inte välja, gillar så mkt. mexicanskt, italienskt, husmanskost osv osv
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Jäpp
PUDER PÅ DIG: Oftast, men nu har det nog gnuggats bort ;)
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: Hmm, gå klart skolan!
EN LEVANDE TRO: Nej
NÅGON SJUKDOM: Ingen alls
GYMKORT: Det har nog gått ut nu
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej min hunnybunny är lika söt som vanligt
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Inte vad jag vet ;)
NÅGON FAVORITLÅT: Oj, hmm. Kanske Chewing gum men Annie
OM JA; Redan skvallrat ;)
DUSCHAT IDAG: Ja, imorse innan jobbet
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Nej inte vad jag har hört faktiskt
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Nej, men bror och far
NÅGRA MVG: Ja, biologi och kemi
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ja, min sambo. Puman förstår mig nog bäst efter honom. Plust några få till.
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Alla kan nog försvara mig, men de är inte såna som slåss. Men Marie skulle nog ställa upp om det behövdes. Suss är nog bra på att retas ;)
NÅGOT BEROENDE: Databeroende!
FIKAT IDAG: Njae, nästan!
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Audi ;)
NAGELLACK: Alltid, men nu har jag nyss skaffat nagellackborttagningsmedel och gnuggat bort det. Har altid tånaglarna målade
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Nej

VEM..

AVSKYR DU: Ingen jag kommer på!
DELAR DU MEST MINNEN MED: Min mamma och bror
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Någon att gå ut och roa sig med och snacka skit!
STÖR DU DIG PÅ: Ungarna som kör sina mopeder som galningar utanför
GOSAR DU MED: Min beeeebis.
LAGAR MAT: Oftast jag i hemmet.
DISKAR: Min sambo, just nu! Annars båda
STÄDAR DITT RUM: Jag städar mest
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: Den som inte umgås med mig ;)

VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: Aftonbladet och Expresen på nätet. Får några nummer av tidningen MAMA nu också. Annars typ medlemstidningar och annat skräp
BUSS ÅKER DU OFTAST: Åker inte buss nu, sist var det 601 från Danderyds sjukhus
FRISYR HAR DU: Långt ostyrligt hår. Nästan alltid uppsatt
DAG FYLLER DU ÅR: 17:e november
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Sommar
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Hallsberg

VAD..

GÖR DU NU: Funderar på att kolla på filmen som går på tvn. Lyssnigar på rinnande vatten. Bloggar ;)
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Jag är ödmjuk och har empati
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: Jag är lat ;)
VILL DU ARBETA MED: Forskning inom naturvetenskap
ÄR ROLIGAST JUST NU: Att jag inte ska jobba imorgon :)
HAR DU PÅ DIG NU: Underkläder och linne ;)
HAR DU FÖR SMINK: Maskara (LÓreal) och det där pudret (foundation) som förmodligen är borta nu ;)
ÄGER DU FÖR SKOR: För många sommarskor
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 38-39
LÄSER DU FÖR BOK: Segar mig igenom "I cirkelns mitt" av Dan Brown.
SKA DU GÖRA NU: Skriva klart detta!
HUR SKA DIN DRÖMKILLE/TJEJ VARA/SE UT: Som min sambo tydligen ;)
KALLT UTE?: Ja, för att vara sommar är det kallt.
IDROTTAR DU?: Gör Abslides när jag kommer ihåg ;)
ELITNIVÅ?: Hehe, inte direkt
SISTA DU ÅT?: Pizza faktikst. En halv Mozzarella-pizza
HAR DU EN GITARR?: Näpp
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA? : Indien
MARIO ELLER SONIC?: Mario!
HAR DU BRA HÖRSEL?: Ja
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: Självklart!
HAR DU NÅGRA TRUMMOR?: Nej. Eller Caesar har en leksakstrumma ;)
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: Sitter mest vid datorn ;). Kollar om det är ngt intressant!
NÄR SPYDDE DU SIST?: På mammagruppens tjejmiddag. Eller efteråt på natten ;)
VARFÖR?: För att jag drack och satt still ;)
SENAST SPELADE DATASPEL?: Hmm, säkert Mahjogg
HAR DU NÅGON PIERCING?: Nej. Räknas öronen tro?
HAR DU NÅGON TATUERING?: Ja en.
ÄR DU RIK?: Verkligen INTE
TYCKER DU OM INDIEPOPARE?: Tjjjaa, gör jag säkert!
ÄR DU ARBETARKLASS?: Ja
HAR DU BRA BETYG? : Blandade. Beror på om jag är intresserad.
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: Tyvärr bara VG i matte B - E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback