Jobbelijobbjobb

Ja som vanligt. då. Och lite kalas för Emilia såklart :)
Men nu är det Jamies Kock!

Lite senare...

Grabbarna sover! En i soffan en i spjälsängen, gissa vem som sover var ;)... Har haft mycket i helgen och har inte ens hunnit fira Emilia här på bloggen. Hon fyllde ju 1 år i fredags! Så nu har C varit på sitt första 1-årskalas. Dock så sov stjärnan under den första delen av besöket. Jag jobbade ju idag så vi kom iväg sent. Nu är förresten Linda mammaledig igen så vi ska se till att umgås riktigt mycket nu (eller så mycket hon orkar)! Ta vara på tiden liksom!

Fick även höra att jag var saknad. Min knasiga och kära väninna Marie hade dragit till High Chaparral och festat järnet. Inget var visst sig likt utan mig och jag var visst tvungen att hänga med nästa gång. Kanske sluthelgen? Vem vet! Vi får se hur det ser ut då. Men det låter som en plan. Det vore trevligt minsann!!

Usch har så mkt tankar i huvudet nu. Det känns som svåruppnåeliga mål!


.. Och jag saknar min fis som ligger och snosar i sängen..

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Grattis till Emilia på 1-årsdan.. :)) Nu har vi packat klart och ska dra iväg till Norge i morronbitti.. Vi hör av oss nåt snart så får ni veta hur det går.. Ha det så bra o krraam på er.
Mamzi

2007-07-01 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback