Ettårskontroll

I går var vi på ettårskontrollen och Caesar fick sitt 3:e och sista pentavaccin. Han såg lite skeptisk ut när han tittade på sköterskan och gnällde till och blev lite ledsen när hon stack honom. Men det gick över rätt fort. Han har annars en rätt bra förmåga att bli lite långsint när han slår sig. Det är sååå synd om honom ;)..

Han vägde 10 440 g och var 80 cm lång. Normal bebis. Han var ju så väldigt stor i början där ett tag, men nu har han rätat in sig på kurvan. :).

image340
Foto vnikka. Caesar på äventyrslek på sin ettårsdag  :)

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Jag minns att han va större än Vigloth där ett tag, men nu har visst Vilgoth dragit iväg:P haha..Min korv väger ju 12 kg redan! Och är 84,4 cm! Kommer väl snart växa om mig.. För varje kontroll vi varit på har jag tänkt att han stannat av i växandet, men inte då;) BIG baby!

Postat av: Linda

Å, är det så det ser ut på Nickis? Jätte mysigt!
10,5 kg nästan! Vilken kille. E har ju inte nått den gränsen ännu. Men hon följer kurvan iaf. =)
Skönt att sprutan gick bra. De förstår ju lite bättre nu, men vad de måste undra vad det är för grej som gör de illa.

2007-07-19 @ 20:46:00
URL: http://www.asiatica81.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback