Börjar bli tjatigt, men jag har jobbat i helgen ;)

Ja, som vanligt då. Jobbar nästa helg också, men sen är jag faktikst ledig två helger i rad efter det (minst). Måste kolla hur många helger i rad jag jobbat nu...   Det var visst bara fyra helger i rad. Blir fem då med nästa helg. Hinner aldrig sitta och surfa på helgen..

Var ju på nickis äventyrslek i fredags. Caesar var i extas. Han älskar att krypa och han älskar leksaker, så det var ett perfekt ställe för honom. Det första han gjorde var att krypa runt som en tok och skratta. Han skaffade även en liten kompis där (på ca 2-3 år). På slutet var han rätt trött, men trots detta visade han prov på sin kaxighet, genom att släppa taget och stå flera sekunder!!! Nämnde ju i inlägget nedan att han börjat släppa lite, men nu hade han verkligen lite balas. Det var så kul att se. Han släppte och tog sedan tag när han började vingla.
Provar gärna fler sådana ställen!! Lekparken är ju lite tråkig när det regnar ;).

image319

image321

image322
foto: vnikka


Kommentarer
Postat av: Susan

Visst är det perfekt med såna inomhus ställen och så uppskattat av dom små=)

Postat av: Linda

Jag följer gärna med nästa gång. Å vad härligt, låta barnen bara krypa runt... utan att det finns ngt de kan göra illa så på.. (?) =)

2007-07-08 @ 23:12:56
URL: http://www.asiatica81.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback