Bilen på lagning

Jag är utan bil. Självklart känner jag direkt ett behov av att åka nånstans långt bort, så man måste ha bil!

R säger:

hej

v säger:

hej

R säger:

ska vi leka gissa priset eller ska jag säga det direkt?

v säger:

Gick det bra imorse

v säger:

Säg det direkt

v säger:
;-)

R säger:

de sa att det kostar mellan 500 och 15000kr beroende på vad felet är. Sedan ringde de och sa att det var styrlänkarna vilket kostade 5700

R säger:

de fixar det på torsdag... inga delar innan dess

R säger:

så frågan är om jag ska hämta bilen eller låta den vara kvar

.. Den får stå där!

Varför somnar inte min bebis??


Kommentarer
Postat av: Susan

Ojoj...dyrt dyrt=(

Postat av: Linda

dyrt att ha bil... =// =((
Vid det här laget gnäller jag inte om att måndagskortet kostar 600...

2007-07-10 @ 20:37:49
URL: http://www.asiatica81.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback