Bilen då...

Ja vi trodde ju att vi skulle få tillbaka bilen, eftersom de lovat att den skulle bli klar på torsdag.. Men när vi ringde dit, skulle den bli klar senast dagen efter på lunchen. A ja, det var en lång historia och vi blev i alla fall lovade en lånebil om den inte var klar. Så vi packade vagnen full och tog bussen. Det var första gången Caesar åkte buss! Snacka om stora ögon! Vi kom fram och fick veta att bilen inte skulle vara klar förrän måndag-tisdag nästa vecka. Jag var ju tvungen att ha en bil i helgen eftersom jag ska/skulle jobba.

Slutet gott allting gott i alla fall. Vi fick nämligen låna en Audi A4 1,8 TQ, 2007:a. Det var faan inte illa. Snacka om att vi glider runt som tokar nu. Kostar inget förutom bensinen! Lyx säger jag bara!


image337
Foto vnikka.

Jag visste faktiskt inte att det fanns automatiska vindrutetorkare som börjar torka när det regnar!!!! :O

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Wow.. det var som attan.. trist med bilen, men häftigt att ni fick låna en ny.. :))

2007-07-14 @ 22:46:32
Postat av: Susan

Va bra att ni fick låna en bil=)

Postat av: Linda

hihi.. vad sött! Visste du inte att det fanns såna vindrutetorkare?
Tror pappa haft en sån bil... men jag tyckte inte att det var så bra. Bättre att sköta det själv.

2007-07-15 @ 09:17:02
URL: http://www.asiatica81.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback