Barkarby Outlet & segsomnat barn

Ja, nämde jag att jag var på Barkarby Outlet. Tror minsann att jag gjorde det! Spårade faktiskt inte ur så mycket denna gången. Blev en skjorta och en liten jacka på Mexx åt lillen och en jacka åt karln. Hittade även en lämplig tröja på Arctic Kid. Bild kanske kommer.

Givetvis fräste vi dit i våran fräscha lånebil!

Äsch ska göra klart här, sen ska jag börja fundera på sänggåendet. Caesar har nyligen just somnat och så sent har han inte somnat på fleeeeera månader. Ska ju jobba imorgon. Sen blir det nog IKEA. Eller jag har inte riktigt bestämt mig ännu!

Kommentarer
Postat av: Linda

E är omöjlig att få att somna nu oxo.... snacka om att de byter av varann... kör samma rejs. =//
Häromkvällen kunde inte E somna förrän 23:40 då jag tog henne till vår säng. Nattningen hade då pågått i tre timmar.
Hon har blivit så mammig.

Postat av: Linda

idag ska jag göra Herdepaj.. .tack för alla trevliga recept som du lägger upp =D

2007-07-15 @ 11:24:43
URL: http://www.asiatica81.net
Postat av: Jenniien

Jaha, vad kul:) Har hon någon mail eller så jag kan få, eller en blogg? Kan ju vara bra att fråga lite då! Nej, har inte sökt till hösten, men det blir väl nästa höst, ville jobba lite först så man kanske kan skaffa sig lite sparade pengar iaf! Men hade velat börja med en gång.. Men sen har jag ju lite att läsa upp också innan. Så det ska jag göra medans jag jobbar. Blir fullt upp! Okej, jo det verkade ju bra om man har barn.. Men vi får väl se vart vi hamnar sen då, det blir nog bra och man akn ju alltid flytta sen igen!

2007-07-15 @ 12:21:55
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Jenniien

Ja, jag trodde inte mina ögon faktiskt! Stackars liten:/

2007-07-15 @ 12:28:48
URL: http://jennietarkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback