Antagningsbesked

Då har man fått domen. Är antagen till 3 och har reservplats 1 på en kurs. Har inte bestämt mig för vilka jag ska gå ännu! Har sökt ytterligare en kurs som är lokal antagning och verkar som det strular med antagningsbeskedet, för det har inte kommit ännu. Kan tänkas att det har skickats till min gamla adress (flyttade ju för ett halvår sen). Jaja, har mailat dem om det så vi får se när det dyker upp då!

Nu ska man bara bestämma sig för vilka kurser man ska tacka ja till. Svaret ska vara inne senast den 27 juli!!

image336

Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande... så beskedet har äntligen (?) kommit nu. Hur många kurser har du tänkt att läsa?
Du har lite tid på tid att fundera iaf... visserligen går det fort och jag kan tänka mig att det är svårt att komma underfund med vad man ska läsa...

Postat av: Linda

R har semester from måndag va? Säg till när ni/du kan så anpassar jag mig efter dig. Det är lättast så, annars kanske morsan kidnappar mig hela dagen. ;-)

2007-07-13 @ 09:34:29
URL: http://www.asiatica81.net
Postat av: Jenniien

Ja, han var inte som jag trodde från början, och jag väntade väl bara på att det skulle bli bättre... Men men. Ja, visst märktes det! Och det kändes väldigt stelt mellan oss faktiskt, men som sagt trodde jag det skulle gå över men sen gick det 7 månader och det blev inte bättre!
Ja, han vet ju saker om mig och han vet vad jag tycker om vikten och han vet att jag tycker att jag är tjock hur mycket/lite jag än väger. Han vet det och sen använder han det emot mig, så jävla lågt är det!Tack så mycket för din kommentar, den peppar mig att fortsätta som nu, att inte höra av mig mer osv! Känns skönt att andra också tycker han verkar skum och elak. Kramar!

2007-07-13 @ 10:22:56
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Jenniien

Det är i Baronbackarna. Vet inte alls vad det är för område, men min syrra var lite skeptisk. Men jag har ju ingen aning!? Har tänkt plugga till behandlingsassistent! :) Kram

2007-07-13 @ 10:31:45
URL: http://jennietarkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback