Uppretade föräldrar

[8 februari 2007]

Caesar   katalog
Caesar, Caesar har läst HM katalogen

Guud, ibland kan den där bebisen reta gallfeber på sina föräldrar.
Vi planerade att ligga och slumra/mysa alla tre i sängen. Men C bara klagade och klagade och ville iiinte vila, trots att han var jättetrött!! Vi la tillsist honom i sin egen säng. Men det passade inte heller!!! Han fick komma tillbaka till oss, men låg bara och klagade. Enda gången han var tyst var när han drog mig i håret. Det var visst väldigt kul!!! Jag var på lagom bra humör eftersom jag själv var vääldigt trött.
Men men.. Det går snabbt över. Det resulterade i att han inte fick nån tupplur nu på kvällen och då förmoligen kommer att vara lite gnällig ikväll istället!
Jaja, snart är det dags för lite kvällsgröt och badning. Går nog bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Då kommer han somna gott ikväll får vi hoppas.
Tråkigt att han inte vill mysa! Tyvärr är det ju inte alla bebbar som gillar det har jag läst någonstans. =(
Kommer med tiden. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback