Tittut.

[20 februari 2007]

Nu går det fort alltså. I Dag fick han en äppelbit att sitta och greja med.. Lite fumlig som han är så tappar han ju den hela tiden, men idag letade han efter den när han tappat den. Så söt. Kunde även gripa lite med pekfingret och tummen. :)

C hade en skrik/gnäll-seans i natt igen. Jobbigt, så jag är såååå trött idag! Har trots detta varit världens gladaste bebis idag...

Nä ska ta på mig och gå och handla frimärken nu.. Ikväll blir det fläskfilé med tsatziki från igår och klyftpotatis.. Eller kanske potatisgratäng, får se!!

Lägger in lite bilder på en busig bebis som leker tittut bakom dataskärmen i ett extremt rörigt hem. :P Jag satt och fifflade lite på bloggen när han tittade fram sådär.. Så söt min lilla skitunge är då!!

tittut2bortatittut1
Foto: vnikka


Kommentarer
Postat av: majsan

Hej!
Såg att du tittat in hos mig, så nu måste jag ju titta in hos dig :)
Vår lilla bebis är 8månader nu.
Hur gammal är din?
Förstår precis vad du menar med att vara trött. Viktor sover också dåligt på nätterna. Jag har läst om varför, kolla min blogg!
Ha det gott!

Postat av: Linda

*fnissar*
aaaw... sötis! måste sett så himla gulligt ut när han helt plötsligt stack fram huvudet. =)

Ja, det går undan, går bara fortare nu. Är det fr 7 månader det drar iväg som mest tro?

2007-02-20 @ 20:37:28
URL: http://www.asiatica81.net/wordpress/
Postat av: Mamzi

Ahaa.. då vet jag vad du menade med tittar fram bakom skärmen, när jag pratade med dej.. Ser så jättegulligt ut..

2007-02-20 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback