Ny dygnsrytm?

[12 februari 2007]

Det verkar som om min lilla kille har skaffat en ny dygnsrytm som innebär somna kl 19 och vakna kl 7. Inte bra för en trött mamma som sitter och jäser framför datorn på kvällen! Funderar starkt på att gå och luta mig mot kudden. Kommer vara astrött imorgon annars!

Vi har mamma-barn jumpa imorgon också. Vet inte om jag ska gå ännu! Har ju känt mig lite krasslig på mornarna men det burkar ordna upp sig framåt dagen. Vet att jag borde gå och att C säkert tycker det är kul, trots att det är mitt i hans första tupplur. Jäjä, vi får se hur natten urartar sig.. Hmm många R i det ordet btw!
 
Min lilla kille gör framsteg varje dag tycker jag och snart blir han sju månader. 7 MÅNADER... Han är ingen liten bebis längre ju. Min lilla hjärtegull.

Skriver inte mer nu för det här inlägget ska in på den 12:e hehe

41443-36
foto: vnikka - Caesar äter käk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback