Lugn dag

Har inte hänt så speciellt mkt på hemmafronten. Antar att man blev lite avtrubbad av morgonskriket ;).

Jag har försökt få till min alla hjärtans dags sida. Lyckades något sånär. Men först kräves en vila på förmiddagen. I morse vilade jag och bebisen i stora sängen. Vi sov nästan 2 timmar. Ända tills posten var här och plingade på dörren. Fattade först inte vad det var, men när jag hörde att någon grejade vid brevlådan förstod jag. Svärmor skulle ju skicka ett alla hjärnans dag paket som förmodligen skulle komma fram idag. Jag tänkte att jag ju i alla fall var hemma och brevbäraren brukar plinga på om de inte får ner brevet. Men jag hann inte öppna. Grr.. Så jävla typiskt tycker jag"!!! Så jag får snällt vänta på att avin ska komma nu. Jag som blev så nyfiken!!. Synd bara att C vaknade, han hade behövt sova en liiten stund till och för att inte tala om hans trötta mamma ;)..

Av förståeliga skäl var älskling rätt pumsig när han kom hem, så idag skötte jag nattningen. Jag och C duschade först, C gillar verkligen att duscha, skrattar när man duschar honom på ryggen. Sweetie. Dagen till ära orkade vi heller inte laga nån mat, så det blev en pizza. En capriccosa. Kom på att jag inte vet hur det stavas!!


Idag blir lill Agnes från ö-vik 5 månader och hennes pappa fyller även idag.. Grattis båda tvåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback