Inredning - Prylar

Satt här och skrev vad jag tyckte och tänkte om det folk säger om Alla Hjärtans Dag!! Men jag orkade inte ens läsa det själv! ;) 'delete'...

Sen är det rätt meningslöst att bara fjärta ur sig några få ord så, jag får diktera ihop lite annat ;)!

Satt och surfade runt lite på familjeliv och hittade den här tjejen.. Eller "hittade och hittade".. Kolla in hennes inredningsstil
http://www.familjeliv.se/hem/heaven81/galleri.php?cur_album=Badrum+nere
Snacka om känsla för ett vackert hem!

Här är några prylar jag samlade in för ett tag sedan som jag gillar. Tyvärr har jag inte noterat var jag hämtat dem från!! :/ 


       
      

       
   

Kommentarer
Postat av: Linda

Den tjejen kunde inreda!!! Önskar att man hade fantasi, kunskap och framför allt.. RÅD att kunna göra riktigt fint här hemma!

Vilken typ av inredning hade hon? Det var ngt speciellt.

hugs

Postat av: R

den svarta mattan känner jag igen =)

2007-02-15 @ 09:46:04
Postat av: veronica

r: Ja, den brukar du samla ihop till en rynkad hög ibland hihi. Puss älskling

2007-02-15 @ 11:50:07
URL: http://vnikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback