Humor..

Karln checkade ut redan efter första filmen! So here I am. Tänkte jag skulle kolla runt lite men här hände det inte speciellt mycket. Funderar på att gå och luta mig mot kammaren!
Slökollar lite på "the beach". Har sett den förut och den filmen ballar verkligen ur efter ett tag. Har för mig att jag såg den på bio när den kom ut.. var nog en av de gångerna jag var rätt pumsig och slumrade till lite då och då! 

Vad får mig att skratta?: R när han skrattar ;), superpuman med sitt dirtytalk (vem skulle våga säga att det luktar flytning på affären haha), suss när hon säger fel ord - utan att ha insett det själv, americas funniest homevideos, scrubs, house, sabrina - tonårshäxan, Ls slarvskrivningar på msn, snabba och fyndiga kommentarer.. Ja det finns mycket...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss you honey... tänk, det kan inte gå en dag ens... =P
Antar att ni åkte hela familjen till L-köping?

krams

2007-02-17 @ 16:46:23
Postat av: Linda

(det var jag dårå)

Postat av: Mamzi

Jaa.. de åkte till L-köping.. Hoppas dagen har varit bra, och att resan gick fint med C. Kramisar..

2007-02-17 @ 17:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback