Helena har fått sin BEBIS!!

Ja min polare Helena har äntligen fått sin bebis. Hon var beräknad till den 16:e februari men han kom den 9:e. en gemensam kompis berättade detta igår! Blev såklart lite brydd över varför hon inte ringt mig än, men vet ju hur det kan vara när man fått barn. Hon berättade även att de hade fått åka i ilfart till ett annat sjukhus eftersom bebisen hade haft svårt att andas.
Så lurig som jag är så ringde jag henne i går kväll. Och hon svarade.... :D. De skulle få åka hem imorgon och bebisen hade visst legat under observation och endast fått komma till mamma när det var mat var 3:e timme.. Hon lät rätt lugn när jag pratade med henne och hon sa att hon inte hade orkat att ta tag i att höra av sig, utan skulle göra det imorgon när de kommit hem. Hon hade nog lite ångest över att det inte gått som man förväntat sig. Allt var nu dock bara bra. Jag hoppas att hon ringer snart. Hann inte ens fråga om födelsevikt och längd och vad bebisen ska heta!! Nog för att jag tror att de hade bestämt dig för Rasmus. Men är inte säker.. Ska åka och hälsa på dem sen när de kommit till ro..

41443-85
Foto: vnikka - Caesar nyfödd

Nu ligger mitt älskade barn och sover. Ska in och kolla så han inte sparkat av sig täcket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback