Deppdag....

Ja, idag var det en deppig dag. Började med att våran lilla älskling vaknade strax innan kl5 och var ledsen. Det var rätt svårt att få honom ordentligt lugn, men lyckades till slut. Tror att det var magen för han var lite pruttig och på morgonen var det en glad bebis med ett stinkande lass i brallan.
Fick dock en välbehövlig sovmorgon idag och sov till halv 10.

Var trots sovmorgon lite halvirriterad och nedstämd större delen av dagen. Puman lyckades dock få mig på lite bättre humör. Var iväg och handla lite när R bad mig kolla ifall de hade några kramar på affären...... Jag bara fräste innan jag åkte, men hittade några kramar trots allt. Hade sen ont i skallen resten av dagen och R har fått ta hand om C den större delen av denna dag. På kvällen somnade jag och sov bort träningen. Var väl lika bra det , för jag hade inte orkat träna ändå.

Näää, nu är det mycket bättre.. Har sökt lite jobb idag. Tänkte kanske börja jobba lite extra. Vi behöver vekligen pengar och de växer ju inte i rabatten om man säger så.

R har varit så snäll och förstående. Han är verkligen den bästa killen som finns. Han ordnade även en användare till mig på hans dator så jag ska kunna låna den när jag vill surfa runt lite. Han har en liten speciell dator, på olika vis, kan jag också nämna.. ;)

Sen kan jag nämna att jag har väldens bästa mamma!! Älskar dig mamzi!!

Jaja, nu blev det mycket käfteri och klagandes, men så är det ibland. Nu är karln ute på uppdrag till videobutiken.. Får se vad han kommer hem med.

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Kram på dej.. Älskar dej också. Jag är så stolt över dej.
Motgångar o mindre "katastrofer" drabbas man ju av ibland. Men man har mycket att glädjas åt också.. natti natti..
Mamz

2007-02-18 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback