Caesar på flykt. 7 mån om 3 dagar :)

[14 februari 2007]

Natten var lugn. Lillhjärtat vaknade inte en enda gång!!! Han vaknade dock för dagen kl 6.20. Det var ju mindre kul om man säger så.. Men lyckades övertala honom att somna om med lite amning i vår säng. Han brukar inte somna av det, men misstänkte att han skulle göra det eftersom han vaknade sååå tidigt. Fick sen sova lite till och från till strax efter åtta :). Fasade lite inför morgonen eftersom han var så ledsen igår morse.. Men det gick ju hur bra som helst. Min lilla bubbi baby.

Kollar lite titt som tätt i munnen om det skulle dykt upp nån gadd, men än så länge har jag inte sett några. Det är däremot stenhårt i käkarna nu och tanköttet börjar vitna lite. Är inte sådär köttigt som det var när de var små ;). Vet inte ifall det betyder att det är på G nu eller om 1 månad. Inget jag stressar upp mig över heller. Man lär nog märka när det är på gång på riktigt.!!

Nu ligger han och pumsar i sin säng. Man får passa på lite när han sover.

Ja nu är det slut på friden verkar det som ;). Min lilla bebis har blivit mycker rörligare och igår hittade jag honom sittandes fast, inbackad mot hyllan. Han har med andra ord börjat ta sig bakåt. Kan ju säga att han innan satt mitt på filten.


Caesar har fastnat
Foto: vnikka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback