Snoriga och halsontiga hälsningar

Snart börjar skolan. Jag måste köpa böcker och nåt att skriva på! Måste skaffa mig nya kläder också. Hur ska det gå ihop då? Dator bör jag skaffa innan skolstarten.



Min bebis är gnällig idag. Sjuk! :( Den (sjukdomen) har kommit tillbaka och sparkat oss i arslet. Mamma, pappa och barn är nu alla sjuka IGEN (mer eller mindre). Karln är och jobbar. Men han kommer nog hem snart. Eller så härdar han ut och kommer hem som ett ynkligt litet barn och är SÅÅÅ sjuk. Han har en förmåga att tycka extra synd om sig själv ;).

Kommentarer
Postat av: Linda

amen skiiit... ligger ni alla i skiten nu??
Ni får mixa ihop ngn mirakelmeducin (meducin som "Longstocking" säger) så ni blir kvitt den där sjukan. =//


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback