Skriver till diskmannens oväsen..

Ok, Puman! Vi hade det exceptionellt fint i vårat kök medan ni var här (svar på kommentar i förra inlägget, eller var det förr förra. Yäh, yäh). Det är jobbigt att diska efter en hel dag med 6 pers i hushållet, så man måste ju ta det så fort man kan... Hade ni stannat en vecka hade disken klättrat över diskbänken och ner på golvet! I can assure.
Fan, ända sedan jag började läsa den där jävla boken (vilken egentligen inte är någon jävla bok), har jag gått runt och tänkt på engelska. Men inte vilken skolengelska som helst, utan typ Billywigs, Horcruxes och annat nördigt Harry Potter-tjats-grejs..

Richard har just diskat den sista hälften av våran mastodont-disk! Jag tog första halvan efter Caesar lagt sig, men han ville nödvändigt "pusta lite" så han lovade att diska senare.

Nu står det en Kolapaj med röda vinbär i köket. Fan va huslig jag varit idag! Eloge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback